سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط عمومی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99-1400

شرایط عمومی جهت شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال 99-1400 به شرح زیر می باشد .

- عدم محرز بودن فساد اخلاقی

- در زمان تحصیل و یا اشتغال عدم اشتهار به خلاف شئون داشته باشد .

- اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین هایی که در قانون اساسی ذکر شده است .

- انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات

- عدم محرز شدن عناد نسبت به نظام جهوری اسلامی ایران

عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و ...

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99-1400

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 99-1400 شامل موارد زیر می باشد .

 1 - جهت ثبت نام در آزمون ارشد 99-1400 داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال اخر دوره ی کارشناسی الزامی می باشد .

تبصره های بند یک شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 99-1400

- دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکترا و کارشناس ارشد ناپیوسته در صورت تمایل به ثبت نام در کنکور ارشد 99-1400 باید تا پایان زمان ثبت نام این آزمون از تحصیل انصراف قطعی داده باشند .

- دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99-1400 را دارند باید تعهد خدمت نداشته باشند .

- دانشجویان و فارغ التحصیل های رشته های دبیری باید موافقت نامه کتبی وزرات آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل داشته باشند . در صورت قبولی این داوطلبان باید دوباره تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش بسپارند .

- داوطلبان شاغل در نهاد ها و وزات خانه ها و سازمانهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت نامه کتبی محل کار خود جهت ادامه تحصیل را دریافت کنند .

2 - فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر خارجی که به مدرک فارغ التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است میتوانند در کنکور ارشد 99-1400 ثبت نام و شرکت کنند . این داوطلبان در صورت پذیرفته شدن چنانچه حداقل هشتاد درصد نمره حد نصاب گزینش آزاد در رشته ی امتحانی و سهمیه آزاد کسب کنند عنوان معادل از مدرک آنان حذف و جاز به ادامه تحصیل خواهند بود .

3 - طلاب و فضلا حوزه های علمیه که بر اساس مدرک تحصیلی صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علیه خراسان و قم دوره ی سطح دو را گذرانده اند و یا تا تاریخ 31 شهریور 99-1400 فارغ التحصیل میشوند منحصرا میتوانند در هر یک از کد رشته های امتحانی گروه علوم انسانی ثبت نام کنند . 

4 - پذیرفته شدگان دوره روزانه برابر طول مدت تحصیل رایگان دوره کارشناسی ارشد باید در موقع ثبت نام تعهد بسپارند که در محلی که توسط وزارت علوم تعیین می شود به خدمت اشتغال نمایند .

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، شرایط شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه های محتلف ، انجام ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1400-99

متقاضیان عزیزی که قصد نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را دارند ، می بایست در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود ، به سایت رسمی این سازمان مراجعه نمایند و مطابق راهنمای زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

·         پیش از آغاز ثبت نام ، در ابتدا می بایست نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام نموده و آن را به طور کامل مطالعه کنید و در صورتی که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 را دارا بودید نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید.

·         وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.

·         از منوی سمت راست سایت ، گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نموده و سپس روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ” کلیک کنید.

·         در این مرحله نوبت به پرداخت هزینه ثبت نام ارشد 99 می رسد ؛ پرداخت وجه ثبت نام نیز با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد. جهت پرداخت این هزینه از صفحه ای که پیش رویتان قرار دارد ، گزینه خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید کارت اعتباری صرفا به صورت آنلاین و اینترنتی بوده و پس از پرداخت مبلغ نام نویسی (که در سال گذشته به مقدار 45 هزار تومان بود) می بایست شماره سریال 12 رقمی مربوط به آن را دریافت نمایید.

·         پس از کلیک بر روی گزینه خرید سریال ثبت نام “ ، 3 گزینه زیر را مشاهده خواهید نمود :

1.      سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش ، بابت ثبت نام و انتخاب رشته

2.      سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش

3.      سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد

توجه داشته باشید که هزینه اطلاع رسانی از طریق پیامک در سال گذشته مبلغ 600 تومان بود که به همراه هزینه ثبت نام توسط داوطلبان پرداخت شد.

·         پس از خرید کارت اعتباری ، مجددا وارد صفحه اصلی سایت شده و پس از انتخاب گزینه کارشناسی ارشد “ از سمت راست سایت ، روی گزینه ” ثبت نام جدید “ کلیک نمایید.

·         در قسمت ثبت نام جدید ، پس از وارد کردن اطلاعات شخصی ، اطلاعات تحصیلی مقاطع قبلی خود و هم چنین بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، نام نویسی شما به پایان خواهد رسید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را دراین زمینه ارائه دهیم . متقاضیانی که قصد ثبت نام در کنکور ارشد را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد