سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آغاز زمان برگزاری کنکور ارشد 99

آغاز زمان برگزاری کنکور ارشد 99

زمان برگزاری کنکور ارشد 99 با ادغام شدن کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ، به صورت هم‌زمان با هم صورت می‌پذیرد و هر یک از داوطلبان با انجام ثبت نام تحصیلات تکمیلی ، می‌توانند در هر دو دانشگاه به صورت هم‌زمان شرکت نمایند. بنابراین هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب دانشگاه آزاد و سراسری برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

سازمان سنجش به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 جدول زمان بندی این آزمون را منتشر کرده و حدود دو ماه قبل از آغاز فرایند ثبت نام بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org قرار می دهد .

متقاضیان می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند .

هر چند بازه زمانی در نظر گرفته شده فرصت کافی برای تکمیل مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهد اما بر اساس تجربیات سالیان گذشته احتمالا با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که از ثبت نام ارشد 99 جا مانده و به دنبال راهی برای اعلام علاقه مندی خود می باشند .

سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از داوطلبان امکان ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی را در دو بازه زمانی دیگر تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 99 نیز قرار می دهد اما به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های سازمان سنجش به داوطلبان توصیه می کنیم در همان موعد اولیه ، ثبت نام خود را انجام دهند .

سال گذشته زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 16 لغایت 25 آذر ماه بود و مهلت مجددی نیز از 28 بهمن ماه لغایت 1 اسفند ماه برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته شد .

 

جهت اطلاع از زمان برگزاری کنکور ارشد  99 و تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری 99 ، مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد 99از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99

 

متقاضیان عزیزی که قصد نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را دارند ، می بایست در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود ، به سایت رسمی این سازمان مراجعه نمایند و مطابق راهنمای زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

·         پیش از آغاز ثبت نام ، در ابتدا می بایست نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام نموده و آن را به طور کامل مطالعه کنید و در صورتی که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 را دارا بودید نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید.

·         وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.

·         از منوی سمت راست سایت ، گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نموده و سپس روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ” کلیک کنید.

·         در این مرحله نوبت به پرداخت هزینه ثبت نام ارشد 99 می رسد ؛ پرداخت وجه ثبت نام نیز با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد. جهت پرداخت این هزینه از صفحه ای که پیش رویتان قرار دارد ، گزینه خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید کارت اعتباری صرفا به صورت آنلاین و اینترنتی بوده و پس از پرداخت مبلغ نام نویسی (که در سال گذشته به مقدار 45 هزار تومان بود) می بایست شماره سریال 12 رقمی مربوط به آن را دریافت نمایید.

·         پس از کلیک بر روی گزینه خرید سریال ثبت نام “ ، 3 گزینه زیر را مشاهده خواهید نمود :

1.      سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش ، بابت ثبت نام و انتخاب رشته

2.      سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش

3.      سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد

توجه داشته باشید که هزینه اطلاع رسانی از طریق پیامک در سال گذشته مبلغ 600 تومان بود که به همراه هزینه ثبت نام توسط داوطلبان پرداخت شد.

·         پس از خرید کارت اعتباری ، مجددا وارد صفحه اصلی سایت شده و پس از انتخاب گزینه کارشناسی ارشد “ از سمت راست سایت ، روی گزینه ” ثبت نام جدید “ کلیک نمایید.

·         در قسمت ثبت نام جدید ، پس از وارد کردن اطلاعات شخصی ، اطلاعات تحصیلی مقاطع قبلی خود و هم چنین بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، نام نویسی شما به پایان خواهد رسید.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با برگزاری کنکور ارشد ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در کنکور ارشد را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته دشن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : زمان برگزاری کنکور ارشد