سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور 99

شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور 99

دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه ای از کلیه متقاضیان و افراد داوطلب در صورت داشتن شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور 99 دعوت به عمل می آورد. داوطلبان در زمان ثبت نام در سامانه باید به کلیه شرایط جذب مدرس دانشگاه پیام نور توجه لازم را مبذول دارند و تنها در صورت داشتن این شرایط جهت ثبت نام اقدام کنند. 

 

علاوه بر این، لازم است قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت درخواست خود برای تدریس و استادی در دانشگاه پیام نور از موارد مهمی همچون مدارک مورد نیاز جهت آپلود، رشته های مورد نیاز برای تدریس و یا حقوق استاد دانشگاه پیام نور پس از استخدام نیز اطلاعات کافی را بدست آورند. 

 

 

برای ثبت درخواست استخدام و آشنایی با شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور چیست؟

دانشگاه پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شرایط و قوانینی را برای جذب مدرس در نظر گرفته است که افراد باید در بدو دادن درخواست برای تدریس به آن ها توجه لازم را به آن ها مبذول دارند.

در ابتدا باید عرض کنیم که استخدام استاد در دانشگاه های پیام نور تحت سه روش کلی صورت می گیرد. این روش ها عبارتند از استخدام استاد به صورت حق التدریس، بورس و عضو هیأت علمی که افراد بنا به شرایط خود یکی از این راه ها را جهت ورود به پیام نور به عنوان استاد برمی گزینند.

در بخش بعدی شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی را خدمتتان ذکر می کنیم. برای اطلاع دقیق از این شرایط و دیگر شرایط جذب مدرس دانشگاه پیام نور به روش حق التدریس و بورس با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

شرایط تدریس در پیام نور به عنوان هیأت علمی

شرایط استخدام به عنوان عضو هیأت علمی شامل شرایط اختصاصی زیر می شود:

. متقاضی تدریس در دانشگاه پیام نور باید حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته را دارا باشد.

. همخوانی شرایط متقاضی و رشته تخصصی با اعلام نیاز درج شده در سایت دانشگاه

. اگر در سایت دانشگاه یکی از شرایط جذب استاد داشتن مدرک دکتری برای تدریس در رشته ای درج شده باشد، دانشگاه از ثبت نام و پذیرش دانشجویان دکتری معذور است.

پذیرش و ثبت نام از دانشجویان دکتری تنها در صورتی انجام می شود که فرد مدرکی مبنی بر فارغ التحصیل شدن و دفاع از پایان نامه خود را از دانشگاه محل تحصیل ارائه نماید.

البته این شرایط در مورد مقطع کارشناسی ارشد نیز صدق می کند. تنها افرادی می توانند به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه مشغول به کار شوند که مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کرده باشند و دانشجو نباشند.

. اگر فرد تمایل به خدمت به عنوان یک استادیار را داشته باشد باید بداند که یکی از شرایط جذب مدرس دانشگاه پیام نور این است که فرد به یک زبان خارجی به طور کامل مسلط باشد.

البته متقاضیان ورود به خدمت به عنوان یک مربی باید با یک زبان خارجی آشنایی لازم را داشته باشند.

. مورد دیگر شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی داشتن مدرک تحصیلی متناسب با یکی از مراتب علمی درخواستی توسط دانشگاه است.

. داشتن مدرک سطح سه حوزه در رشته دانشگاهی مربوطه و یا مدرک کارشناسی ارشد برای تمامی رشته های تحصیلی به جز رشته های پزشکی و داشتن دکتری حرفه ای در گروه رشته های پزشکی مختص متقاضیان تدریس به عنوان مربی

. داشتن مدرک سطح چهار حوزه های علمیه و همینطور دکتری تخصصی جهت پذیرش برای تمامی رشته های دانشگاهی و یا برخورداری از درجه تخصصی رشته های گروه پزشکی جهت خدمت فرد به عنوان استادیار

 

 شرایط سنی برای جذب هیأت علمی دانشگاه پیام نور

شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی مانند بسیاری از پست های شغلی شرایط سنی را نیز شامل می شود. به عبارت دیگر، حداقل سن جهت افراد دارای مدرک دکتری سطح سه حوزه علمیه، گروه پزشکی و کارشناسی ارشد 30 سال کامل و جهت افراد دارای مدرک سطح چهار حوزه علمیه و دکتری تخصصی چهل سال تمام در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد شرط سنی به عنوان یکی از شرایط جذب مدرس دانشگاه پیام نور می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل و دقیقی را در این مورد دریافت کنید. 

 

 

 

 

برای جذب در هیأت علمی دانشگاه پیام نور باید چه معدلی داشته باشیم؟

یکی از شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور به عنوان عضو هیأت علمی شرط معدل است که باید توجه لازم را به آن مبذول داشت. بر این اساس، حداقل معدل برای مقطع دکتری تخصصی و حرفه ای به ترتیب 17 و 16، مقطع کارشناسی 14 و برای مقطع ارشد نیز 16 است.

 نکته مورد توجه این که، اگر معدل متقاضی جذب هیأت علمی کمتر از 14 باشد در صورت درخواست تجدید نظر وی شمار مقالات نمایه شده اش نیز نمی تواند این کسری را جبران کند. در این زمان، مابقی توانایی های پژوهشی و آموزشی متقاضی باید مورد بررسی قرار بگیرند.

 

 

میزان حقوق استاد دانشگاه پیام نور

بحث حقوق و مزایا از جمله موارد بسیار مهم و قابل توجه هر فرد در زمان انتخاب هر شغلی است. موضوعی که به دلیل نیاز هر فرد به داشتن پول جهت گذران زندگی همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

بحث میزان حقوق استاد دانشگاه پیام نور از جمله مواردی که در ابتدای تصمیم به تدریس در مرکز دانشگاهی پیام نور به جز بحث شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور 99 ذهن متقاضی را به خود مشغول می کند.

زیرا موضوع کسب درآمد مکفی امر مهمی در زمان اشتغال به هر کاری محسوب می شود. جهت کسب اطلاع دقیق در مورد میزان حقوق استاد دانشگاه پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

خلاصه مقاله  : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط تدریس دردانشگاه پیام نور آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور