سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان 99

استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان 99

متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان را دارند میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که ثبت نام مدرس داشگاه فرهنگیان دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما ابتدا باید وارد سامانه جذب حق التدرس دانشگاه فرهنگ شده و دفترچه را مطالعه نمایید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط عمومی استخدام دانشگاه فرهنگیان :

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران. تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. وفاداری به نظام جمهوری اسلامی. تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی. عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی. برخورداری از سلامت جسمی و روحی لازم و نداشتن نقص عضو. التزام به قوانین و مقررات صنفی،اخلاق حرفه ای. برخورداری از حسن شهرت اخلاقی،عقیدتی و سیاسی،عدم اعتیاد به مواد مخدر نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی ،عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی. عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور.

 

جهت ثبت نام در سامانه و اطلاع از شرایط استخدام استاد دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه فرهنگیان :

1- دارا بودن مدرک دکتری تخصصی از دانشگاههای معتبر داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان. 2- عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش. 3- داشتن حداکثر 40 سال سن در زمان فراخوان (حداکثر متولدین 1357/06/01). 4- محل خدمت متقاضیان بر حسب نیاز دانشگاه تعیین شده است، در عین حال از آنجا که دانشگاه یک سازمان یکپارچه( پیکره واحد) می باشد اختیار دارد که محل خدمت متقاضیان را در هر استان دیگر تعیین نماید.

تبصره 1 : طبق دستور دوازدهم دومین جلسه هیات امناء دانشگاه مورخ 02/04/93 پرسنل رسمی آموزش و پرورش در شرایط برابر با سایر متقاضیان در اولویت جذب قرار دارند.

تبصره 2 : در راستای اجرای دوازدهم دومین جلسه هیات امناء دانشگاه مورخ 93/04/02 و طبق مصوبه یکصدمین جلسه مورخ 97/06/12 هیات اجرایی جذب متقاضیانی که دارای سوابق ماموریت به تدریس در دانشگاه و پرسنل رسمی آموزش و پرورش حداکثر دو سال مشمول بررسی کبر سن خواهند شد. (این موضوع عطف به ماسبق نمی شود.)

تبصره 3 : پرونده متقاضیان بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه نور رضوی و مطابق نیازهای اعلام شده گروه های آموزشی بررسی خواهد شد، دانشگاه در قبول یا رد درخواست ها مختار بوده و ارسال مدارک هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نمی کند.

تبصره 4 : جامعه ایثارگران مشمول بند «پ» ماده 90 برنامه ششم توسعه کشور از شرط سنی معاف می باشند و طبق قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه بررسی خواهد شد.

رشته های مورد نیاز :

§         علوم تربیتی (کلیه گرایش ها)

§         زبان و ادبیات فارسی

§         روانشناسی

§         مشاوره

§         تربیت بدنی

§         الهیات و معارف اسلامی (با مجوز تدریس دروس معارف و تربیت اسلامی)

§         هنر

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان ، شرایط ثبت نام در استخدام دانشگاه فرهنگیان را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید اگر قصد ثبت نام در استخدام دانشگاه فرهنگیان را دارید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هرگونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : زمان استخدام دانشگاه فرهنگیان